Büyükkılıç, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Büyükkılıç, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu
Edtör Editör

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne töreninde öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Öğrencilere karnelerini takdim eden Büyükkılıç, yaz tatilini Büyükşehir kurslarıyla verimli değerlendirmeleri çağrısında bulunurken, öğrencilerin Kaybis istasyonu talebine de anında talimat vererek karşılık verdi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sona ermesi dolayısıyla Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi'nde düzenlenen karne dağıtım programına katılarak öğrencilerin karne heyecanını paylaştı.

Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen programa Başkan Büyükkılıç’ın yanı sıra Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, AK Parti Kayseri İl Başkan Yardımcısı Ahmet Yurtlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Sınıfları tek tek ziyaret eden Başkan Büyükkılıç, öğrencilerle sohbet ederek karnelerini takdim etti. Başarılarından dolayı öğrencileri tebrik eden Büyükkılıç, çeşitli hediyeler verirken bazı öğrencilere Kayserispor forması da hediye etti. Günün anısına öğrenciler ve öğretmenlerle hatıra fotoğrafı çektiren Başkan Büyükkılıç, çocukların karne sevincine ortak oldu.

"2027'de Türk Dünyasını Kayseri'de Buluşturacağız"

Programda değerlendirmelerde bulunan Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç, Özbekistan'da gerçekleştirilen "2026 Türk Dünyası Kültür Başkenti Andican" programına katıldıklarını hatırlatarak, Türk dünyasının kültürel birlikteliğinin güçlendiğini söyledi.

Kayseri'nin 2027 Türk Dünyası Kültür Başkenti ünvanını taşıyacağını vurgulayan Büyükkılıç, "Orta Asya'da ecdadımız, gastronomiden tıbba, bilimden sanata kadar pek çok alanda öncü medeniyetler inşa etti. Biz de o köklü medeniyetin ve ecdadın nesilleriyiz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın önderliğinde, Türk devletlerinin liderleri el ele vererek Türk Cumhuriyetlerinin dünyada yeniden ilim, bilim ve medeniyet alanındaki çalışmalarıyla adından söz ettiren ülkeler hâline gelmesini sağlıyor. 2027 Türk Dünyası Kültür Başkenti Kayseri'de de kültürümüz ve sanatımızla onlarla buluşacak, onları sizlerle buluşturacağız" diye konuştu.

"Yaz Tatilini Eğitim, Spor ve Kültürle Değerlendirin"

Öğrencilere tavsiyelerde bulunan Başkan Büyükkılıç, çalışkan, üretken ve dayanışma içerisinde bireyler olmalarının önemine dikkat çekerek, "Kayseri, 5 üniversitesi, yaklaşık 75 bin üniversite öğrencisi ve 325 bin ortaöğretim öğrencisiyle genç ve dinamik bir şehir. Sizlerin vatanına, milletine ve ailesine faydalı bireyler olarak yetişmesi en büyük arzumuz. Yaz tatilini iyi değerlendirin. KAYMEK kurslarımızda hem öğrenin hem eğlenin, Spor A.Ş. tesislerimizde ve kayak merkezimizde sosyal ve sportif faaliyetlerle kendinizi geliştirin" ifadelerini kullandı.

Öğrencilerin Kaybis Talebine Anında Talimat

Program sırasında öğrencilerin okul çevresine Kaybis bisiklet istasyonu kurulması yönündeki taleplerini dinleyen Başkan Büyükkılıç, Kayseri Ulaşım A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Canbulut'u telefonla arayarak konuyla ilgili gerekli çalışmanın başlatılması talimatını verdi. Öğrencilerin talebine anında karşılık verilmesi salonda memnuniyetle karşılandı.

Vali Yardımcısı Mehmet Türköz de öğrencilere ve öğretmenlere iyi tatiller dileyerek, Büyükşehir Belediyesi ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün yaz döneminde gençlere yönelik sportif ve kültürel faaliyetlerle hizmet vermeyi sürdüreceğini ifade etti.

Karne dağıtım programı, öğrenciler ve öğretmenlerle hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona ererken, Başkan Büyükkılıç öğretmenlerle eğitim çalışmaları üzerine değerlendirmelerde bulundu.

59 kez okundu
GÖNDER
whatsapp WhatsApp ihbar hattı
0 533 639 19 60
×
Birden çok mail adresi varsa mail adreslerini virgül ile ayırınız
Max 200 karakter
Gönder
×